خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

دستگیری ۵ متهم در اسدآباد 

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری پنج متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۶۶
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: پنج متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی روز گذشته در شهرستان اسدآباد دستگیر شد.

وی افزود: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان اسدآباد که با هدف نا امن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: در اجرای این طرح، علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر و یک قبضه سلاح شکاری، چهار معتاد و یک نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به لزوم استمرار اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی در ایام پایانی سال، خاطرنشان کرد: در این مدت یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت مزاحم و یا متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

یاری با تاکید بر رعایت توصیه های پلیسی در تمام حوزه‌ها در ایام پایانی سال، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات